روستای قره کلک

برای معرفی روستای قره کلک

روستای قره کلک

برای معرفی روستای قره کلک

روستای قره کلک

این وبلاگ سعی دارد تا با بهره گیری از مطالب عکس و سایر امکانات معرفی کننده روستای گردشگری و زیبای قره کلک باشد .
شما عزیزان و دنبال کننده های محترم میتوانید مطالب و نوشته ها و عکس های خود را برای ما بفرستید تا در اختیار علاقمندان قرار بگیرد
parviz fazli@gmail.com
09360431509
پرویز فضلی

مراسم یادواره ی شهید عبادالله کعبی

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۴۰۰، ۰۷:۱۵ ب.ظ

 

مراسم یادواره ی شهید عبادالله کعبی در مسجد حضرت ابوالفضل شهر قدس برگزار شد .حضور چهره های بارز از شهر قدس و اهالی روستا که برای این مراسم آمده بودند حال و هوای خاصی به این یادواره داده بود .

این مراسم که در نوع خود تا به حال بی نظیر بود با نظم خاصی برگزار شد مجری مراسم و انتخاب مداح و سخنران به دور تعصبات همیشگی مسجد انتخاب شده بودند و مسجد حضرت ابولفضل یکی از باشکوه ترین روزهای خود را پشت سر گذاشت. در ابتدای مراسم آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری برجسته محمد حسین طباطبایی قرائت شد .

بعد از آن دعای زیارت عاشورا توسط مجری مراسم و همراهی حاضران تلاوت شد مداح این مراسم طاهر رحیمی با مداحی شور انگیز خود حال و هوای مسجد را عوض کرد .بدون شک حاج طاهر رحیمی بارزترین و تاثیر گزار ترین چهره ی مراسم بود  در انتها هم فرماندار شهر قدس با اشاره به مشکلات شهر و ذکر نکاتی در مورد وضعیت شهر قدس آخرین سخنران مراسم بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۱۸
پرویز فضلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی